Székhelyszolgáltatás Németországban

Németországi Székhelyszolgáltatás már 100 € / hó(+Áfa) összegért

Németországban minden bejegyzett gazdasági társaságnak állandó székhellyel kell rendelkeznie. Minek okán azonban nem minden társaság tud-, vagy szándékozik állandó irodahelyiséget és ezzel együtt személyzetet fenntartani, cégünk székhelyszolgáltatást biztosít Németországban. A velünk alapított németországi cégek, társaságok számára München külső negyedében kínálunk székhelyet, ahol az iparűzési adó több léptékekkel alacsonyabb mértékű, mint a városközpontban, ezzel is csökkentjük szolgáltatásunk árait versenyképes szintre.

Székhelyszolgáltatási szolgáltatásunkat diszkréten, biztonságosan és megfelelő jogi és technikai háttérrel végezzük, így Ön megfelelő alapot kap kinti tevékenységéhez. Csomagajánlatainkban különböző kényelmi szinteket állítottunk be, hogy a legegyszerűbb, jogi minimumtól az extrákig megtalálhassa pénztárcájának, igényeinek megfelelőt.

Német székhelyszolgáltatás alapcsomag 80€:

  • az irodát üzleti és postai címként használhatja, cégtáblával
  • postai küldeményeit fogadjuk, igazolt és könyveljük az átvételt
  • a küldeményeket munkaidőben személyesen át tudja venni.
  • értesítést havi 1 alkalommal küldünk, a naprakészséget Önre bízzuk

Székhelyszolgáltatás standard csomag 100€:

  • az irodát üzleti és postai címként használhatja, cégtáblával
  • postai küldeményeit fogadjuk, igazolt és könyveljük az átvételt
  • beérkezett küldeményeiről aznapi, vagy 8 órán belüli, e-mailben történő értesítését
  • havi 6 óra időtartamú - előre egyeztetett időpontban történő - irodahasználat biztosítását Ön és üzleti partnerei részére
  • igény szerinti rendszerességgel hetente/kéthetente/havonta egy alkalommal az érkezett küldeményeinek továbbítását egy Ön által választott módon (postai úton vagy e-mailben)

Székhelyszolgáltatás extra csomag 150€:

  • az irodát üzleti és postai címként használhatja, cégtáblával
  • postai küldeményeit fogadjuk, igazolt és könyveljük az átvételt
  • beérkezett küldeményeiről aznapi, vagy 8 órán belüli, e-mailben történő értesítését
  • havi 20 óra időtartamú - előre egyeztetett időpontban történő - irodahasználat/ full extrás tágyalóhasználat biztosítását Ön és üzleti partnerei részére
  • az érkezett küldeményeinek azonnali továbbítását egy Ön által választott módon (postai úton vagy e-mailben). Azonnali értesítés, ha csomagot kapott
  • rendszeresen érkező ajánlott levelek, futárszolgálat által kézbesített ajánlott csomagok fogadása, heti postai továbbítással

Készséggel állunk rendelkezésére

Vélemények

Segítjük kezdő vállalkozását

Klikkeljen a részletekért »